Реклама:
Обостренный спор, не совсем могу понять решение администрации Алиэкспресс!?
пришло письмо на ящик с таким содержанием
Thank you for contacting AliExpress.
Regarding your order<69151973271160>, I am sorry that you didn\\\'t get an adequate solution from the seller. We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim is accepted.
For this dispute, Aliexpress can provide you the following solution:
Full refund.
If you have already settled the dispute with seller, please inform us so that we can follow this dispute based on the settlement; If the seller provides valid counter evidence as response, we might update the final solution.
Thank you in advance for your understanding and great cooperation.
Best regards,
AliExpress Case Management Team
В деталях спора
Status of case: Complaint Substantiated
What the buyer/seller needs to do now
Buyer: confirm us with your choice based on the solution provided by AliExpress.
Seller: negotiate with buyer or provided counter evidence.
Мой товар не пришел, после того как продавец попросил подождать я обострила спор,еще добавив, что продавец дает фальшивые данные местонахождения товара.
Я правильно понимаю, что команда со мной согласилась? Что делать дальше?
2015-12-04 11:24:47 | Юзер_555 | 1 Ответов | Ответить на вопрос
пришло письмо на ящик с таким содержанием
Thank you for contacting AliExpress.
Regarding your order<69151973271160>, I am sorry that you didn\\\'t get an adequate solution from the seller. We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim is accepted.
For this dispute, Aliexpress can provide you the following solution:
Full refund.
If you have already settled the dispute with seller, please inform us so that we can follow this dispute based on the settlement; If the seller provides valid counter evidence as response, we might update the final solution.
Thank you in advance for your understanding and great cooperation.
Best regards,
AliExpress Case Management Team
В деталях спора
Status of case: Complaint Substantiated
What the buyer/seller needs to do now
Buyer: confirm us with your choice based on the solution provided by AliExpress.
Seller: negotiate with buyer or provided counter evidence.
Мой товар не пришел, после того как продавец попросил подождать я обострила спор,еще добавив, что продавец дает фальшивые данные местонахождения товара.
Я правильно понимаю, что команда со мной согласилась? Что делать дальше?
2015-12-04 11:24:47 | Юзер_555 | 1 Ответов | Ответить на вопрос
Ну фраза "claim is accepted" означает что ваш спор принят, а "Full refund" означает полный возврат средств (денег), дальше можно не читать.. Теперь вам остаёться ждать когда вернут бабло, обычно в течении 2-5 дней, хотя бывает и 2 недели нужно обождать. Как и когда вернуться деньги после спора, можете узнать тут: http://lowcost2.ru/info.php?wiki=28
2015-12-04 13:37:26 | Ответить